Віртуози 38. Boris Bloch Klavier Recital
За плечима піаніста Бориса Блоха колосальний досвід виступів на найрізноманітніших світових сценах. Йому блискуче вдається поєднувати сольну діяльність із педагогічною та диригентською. Зокрема, в Одесі під його керівництвом здійснені постановки «Орлеанської Діви» П. Чайковського, «Алеко» С. Рахманінова, «Моцарта і Сальєрі» М. Римського-Корсакова, «Сільської честі» П. Масканьї та «Бориса Годунова» М. Мусоргського. Водночас, музиканта часто називають «лістіанцем», адже впродовж тривалого часу він активно виконує Ф. Ліста та записав 6 компакт-дисків із його опусами. Композиції цього митця, а також твори Ф. Шопена і С. Рахманінова, піаніст презентує на сцені Львівської філармонії.
8 червня, 18.00
Львівська національна філармонія, Чайковського, 7
Чарівна флейта
В.А.Моцарт
Опера на 2 дії
Лібрето Емануеля Шиканедера
Виконується німецькою мовою з українськими субтитрами
Принц Таміно, полюючи, заблукав у горах. Його наздоганяє страшний змій. Юнак волає про допомогу і, знесилений, падає непритомний. Три Дами приходять йому на допомогу й убивають змія. Вони захоплені красою юнака. Кожна бажає залишитися біля нього, але їх обов’язок – повідомити про все володарку, Царицю ночі. Вони зникають.
Прокинувшись, принц бачить птахолова Папаґено, який робить вигляд, що змія переміг саме він. З`являються Три Дами, обурені вихваляннями Папаґено і карають птахолова, повісивши на його рот замок. Пані вручають Таміно медальйон із портретом Паміни, дочки Цариці ночі. Таміно закохується в портрет. Зі слів Цариці ночі, дівчину викрав злий чарівник Зарастро. Принц вирішує врятувати Паміну. У допомозі йому стане чарівна флейта, яку передають йому Дами як дарунок від їх володарки. Папаґено отримує чарівні дзвіночки і повинен, за велінням Цариці, допомагати принцові, а троє чарівних Хлопчиків покажуть дорогу до володінь Зарастро.
8 червня, 18.00
Львівська опера, проспект Свободи, 28
Сутінки Богів
Музичний світ Ваґнера, створений у тетралогії “Перстень Нібелунга”, за масштабністю, розмахом та силою почуттів навряд чи можна порівняти ще з чимось. Найдовша та найтрагічніша опера з циклу – “Сутінки богів”. Норни, донки Рейну, вогняна Вальгалла та грандіозні пристрасті. Велична музика на величному інструменті.
Вибрані фрагменти з опери “Сутінки богів” у версії для органа виконає Надія Величко.
8 червня, 19.00
Львівський органний зал, вулиця Степана Бандери, 8
Прем’єра. Люди
Інколи здається, що у світі немає нічого складнішого за людські стосунки.
От, наприклад, Йозеф. Чоловік переживає не найкращий період свого життя. Колись успішний і впливовий – тепер занедбаний, стомлений і нібито хворий.
Йозеф страждає. Бідолашний Йозеф! Страждає від усіх цих невдячних, пихатих, поверхневих людей. Вам, може, навіть стане його шкода.
Саме в цей момент варто згадати, що людські стосунки будуються з двох боків.
І якщо хтось вперто викладає з цеглин стіни, цементуючи їх маніпуляціями, то рано чи пізно опиниться в лабіринті, де жодна Аріадна не подасть йому нитку. Та вона й не потрібна, якщо ти – Мінотавр.
8 червня, 19.00
Театрі Лесі Українки, Городоцька, 36
Лекція про Вірджинію Вулф + показ «Віти і Вірджинії»
Про що буде лекція: «У чому самобутність літературного феномену Вірджинії Вулф, англійської письменниці, літературного критика і теоретика модернізму? Як її особиста історія життя і творчості, співпадаючи у часі з періодом радикального переходу від Вікторіанської епохи до епохи модернізму, відображає культурні й естетичні трансформації, що означили першу половину ХХ ст.? Яку роль у її формуванні як особистості і письменниці відіграло її найближче оточення? Чим для Вулф була творчість і як у ній виписано особистий життєвий досвід письменниці? Чому роман Вірджинії Вулф «Орландо» називають «найдовшим і найчарівнішим любовним листом у літературі»? Відповіді на ці запитання спробує дати літературознавиця Ірина Сенчук».
Опис фільму: «Історія яскравого та сміливого роману між двома заміжніми письменницями: Вітою Секвілл-Вест і Вірджинією Вулф. «Королева» лондонського бомонду 1920-х років Віта притягує «королеву» модерністської літератури – Вірджинію, надихаючи її на створення знаменитого роману».
У ролях: Джемма Артертон («Рок-н-рольщик»), Елізабет Дебікі («Вдови»), Ізабелла Росселліні («Синій оксамит»).
8 червня, 19.00
Кінопалац Lviv, Театральна, 22
The Seasons
Кожна пора року має у собі щось особливе…
У програмі:
- Антоніо Вівальді “Пори року”
- Астор П’яццолла “Пори року в Буенос-Айресі”
8 червня, 19.00
Львівський музей історії релігії, площа Музейна, 1
Німе кіно під живу музику
Вечір у стилі ретро в Органному залі! Німе кіно, безсмертний Чарлі Чаплін та музика, яка здатна сказати більше за слова. Найвідоміші пісні з німих фільмів виконає піаніст Дмитро Микитин та скрипалька Олександра Мороз. А на велетенському проекторі у цей час ітимуть кадри шедеврів Епохи німого кіно.
8 червня, 21.00
Львівський органний зал, вулиця Степана Бандери, 8
Послання в пляшці
Намагаючись забути померлу дружину, Гаррет Блейк приступає до будівництва яхти, мріючи відправитися в одиночне плавання.
У цей час у відрядження збирається редактор з відділу листів популярної газети “Чикаго Трібюн” на ім’я Тереза Осборн.
Приводом для відрядження послужила знахідка листа, знайденого на березі океану. А автор цього послання і був Гаррет Блейк …
8 червня, 21.30
Парк культури та відпочинку імені Богдана Хмельницького, вулиця Болгарська, 4
Коко Меланж
Поєднання фортепіано та народної пісні. Джазова поліритмія, вміло захована за вдавану простоту народної мелодії, несподіваний погляд на знайомі жанри, проникливість і драйв, потужність і ніжність водночас – всі ці речі сплітаються у музиці новоявленого дуету у нерозривну цілість, яка зачаровує з перших нот.
9 червня, 15.00
Дзеркальна зала Львівської опери, проспект Свободи, 28
Віртуози 38. Elias Закриття фестивалю
На закритті фестивалю прозвучить один з найкращих зразків жанру ораторії в історії світової музики – «Ілля» Фелікса Мендельсона. Будучи близько знайомим із духовною творчістю Йоганна Себастьяна Баха, Ґеорґа Фрідріха Генделя та італійських майстрів, композитор зумів створити монументальне півторагодинне полотно, що базується на старозавітних текстах. Дві частини твору розповідають про події із життя пророка Іллі. Масштабна композиція містить велику кількість хорових номерів. Вони прозвучать у виконанні Нюрнберзького концертного хору, у репертуарі якого найвизначніші шедеври хорової літератури. Закриття пройде під батутою естонського диригента Тармо Вааска й за участі міжнародного складу солістів.
Виконавці:
- Софія Соловій, сопрано (UA)
- Дарія Князева, мецо-сопрано (UA)
- Міхаель Новак, тенор (AT)
- Роман Антонюк, баритон (UA)
- Нюрнберзький концертний хор (DE)
- Академічний камерний оркестр «Віртуози Львова» (UA)
- Тармо Вааск, диригент (EE—DE)
9 червня, 18.00
Львівська національна філармонія, Чайковського, 7
Аїда
Опера на 4 дії
«Аїду», один зі своїх шедеврів, Верді написав на замовлення Каїрської опери в честь відкриття Суецького каналу.
У задушливому пустельному ландшафті, під нескінченно жарким небом склалася любовна піраміда: полонена ефіопська царівна Аїда, полководець Радамес і мстива цариця Амнеріс жадають повітря і любові. Потреба в щирості і справжніх почуттях змушує героїв діяти будь-якими засобами.
9 червня, 18.00
Львівська опера, проспект Свободи, 28
Французька органна музика
Франція має давній сентимент до органа. Почалося все у XII столітті, коли у соборі Нотр-Дам де Парі склалася школа Органуму – найпершої європейської багатоголосої музики. А далі було пишне бароко з витонченими та виразними творіннями королівського органіста Кліко і технічна революція XIX століття, коли Кавайє-Коль побудував перший симфонічний орган. Французькі композитори змагалися у масштабності та красі творів, написаних для “короля музичних інструментів”.
Органістка Олена Мацелюх даруватиме гостям концерту музику Сезара Франка, Леона Боельманна, Каміля Сен-Санса, Олів’є Мессіана, Олександра Гільмана та П’єра Кушеро.
9 червня, 19.00
Львівський органний зал, вулиця Степана Бандери, 8