9 серпня 2018 року у Львові відбудеться концерт «Бароко у перспективі».
Музичний погляд на бароко крізь віки від одного з найяскравіших скрипалів Львова – Ореста Смовжа. Сольний концерт у рамках Leopolis Baroque Festival.
Що єднає нас із музикою бароко? Яких потаємних струн душі людини ХХІ століття вона торкається? Як виглядатиме музика бароко у перспективі понад трьох сотень років?
Відповіді на ці питання шукатимемо разом із віртуозним скрипалем зі Львова Орестом Смовжем. Концерт відбудеться 9 серпня в Органному залі в рамках Leopolis Baroque Festival.
Разом із виконавцем ми пройдемо лабіринтом часу від творів епохи бароко до композицій, написаних у ХХ і ХХІ століттях, та навіть почуємо світову прем’єру – інвенцію для скрипки соло “The Worst Death Scene Ever” молодого французького композитора Томаса Меллана.
Орест Смовж – випускник Національної музичної академії України ім. П. Чайковського та Консерваторії ім. Юнг Сів Тоха в Сінгапурі, сьогодні є аспірантом Університетського коледжу ім. Торнтона (США), де навчається під керівництвом всесвітньовідомої скрипальки Мідорі Ґото.
Переможець міжнародного конкурсу ім. Т. Вронського (Варшава 2015). Співорганізатор таких музичних фестивалів, як “Дзензелівські вечори КЛАСичНОЇ музики”, “Дні музики Баха” у Львові та Dialogues for Solo у Мелаці (США). Смовж концертує в Європі, Азії, Штатах, Австралії, але ніколи не обділяє увагою свою батьківщину і рідне місто.м
– Й.С. Бах – Соната для скрипки соло №2, BWV 1003.
– В. Вишинський – “Танці грудневої ночі” для скрипки соло (2014).
– Т. Бальцар – Димінуції на тему “John Come Kiss Me Now”.
– Т. Меллан – “The Worst Death Scene Ever”, інвенція для скрипки соло (2018)*.
– Д. Енеску – “Скрипаль” із циклу “Спогади про дитинство”, ор. 28.
– Е. Ізаї – Соната для скрипки соло №1, ор. 26.